۳ دلیل اینکه چرا باید یک وب سایت شخصی داشته باشید لارنس برادفورد
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
۳ دلیل اینکه چرا باید یک وب سایت شخصی داشته باشید لارنس برادفورد
سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت 2:28 | بازدید : 69 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

نویسنده: لورنس BradfordFormer

شغل

من در مورد شرکت‌های فن‌آوری، شغل و مهارت‌های تقاضا صحبت می‌کنم.

همه، در سرتاسر صنایع، به یک وب سایت نیاز دارند. در زیر، "جس Catorc"، کارآفرین و سازنده آکادمی وب سایت خودتان، در مورد ارزش یک وب سایت شخصی صحبت می‌کند، و سپس توصیه‌هایی در مورد نحوه ساخت سایت خود ارائه می‌دهد.

یک وب سایت به شما کنترل تصویر شما را می‌دهد.

" چه برای یک شغل جدید درخواست می‌دهید و یا یک پروژه جانبی را آغاز می‌کنید، بیشتر مردم به دنبال نام شما آنلاین می‌گردند."

او می‌گوید: " داشتن کنترل بر روی چیزی که دوست دارید به اشتراک بگذارید (از جمله موفقیت‌های شما) یک چیز قدرتمند است."

ساخت یک دست در حال حاضر می‌تواند به شما کمک کند.

Catorc می‌گوید: " در حالی که وب سایت شما و برند شما همیشه تکامل پیدا خواهند کرد، افزایش ترافیک و رسیدن به آن در طول زمان به شما یک مزیت بزرگ و احتمالاً تغییر در دسترس شما با پروژه‌های آتی خواهد داد."

هرچه سایت شما گسترده‌تر باشد، تاثیر بهتری خواهید داشت - - و رسیدن به افراد بیشتر به معنی ارتباطات، فرصت‌ها و غیره است.

یک وب سایت به شما این اجازه را می‌دهد که از رقابت خارج شوید.

Catorc توضیح می‌دهد: " بسته به صنعت, بر روی برجسته کردن نقاط قوت خاص خود و مشخص کردن چیزهایی که باعث برجسته شدن شما می‌شوند تمرکز کنید. اگر برای یک نقش جدید درخواست می‌دهید, تجربیات گذشته (و مرتبط) خود را در نظر بگیرید, کارهایی که انجام داده‌اید (مانند کار داوطلبانه, پروژه‌ها و غیره)."

promoted

به این ترتیب، یک وب سایت می‌تواند به طور مشابه برای یک رزومه عمل کند. با این حال، یک وب سایت شخصی دارای آزادی بیشتر و مشارکت گسترده‌تری است، چرا که اجازه گنجاندن عکس، نمونه‌های کاری و حتی testimonials را می‌دهد.

نکات دیگر برای ساخت یک وب سایت:

" اگر شما از جمله عکس‌هایی از خودتان در وب سایت خود هستید, مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند. این برای اولین برداشت از بازدیدکنندگان وب مهم است (و کارفرمایان بالقوه یا مشتریان) شما را از دست خواهند داد. "

او ادامه می‌دهد: " کم‌تر غنی‌تر است. به جای اینکه صفحات وب خود را بیش از حد پر کنید، به چیزهای کلیدی که می‌خواهید بازدید کنندگان وب جدید را ببینید فکر کنید. این می‌تواند شامل خلاصه‌ای از رزومه شما، bio کوتاه و حتی فهرستی از مکان‌هایی باشد که در آن کار کرده‌اید یا شرکت‌هایی که برای آن کار کرده‌اید. نکته کلیدی در این مرحله این است که تنها محتوای مرتبط را به نمایش بگذارید."

چطور شروع کنیم؟

Catorc با استفاده از نسخه خود - میزبان WordPress، میزبانی از طریق Bluehost یا یک شرکت قابل‌اعتماد دیگر را توصیه می‌کند. زمانی که بحث بر سر ساخت این سایت است، او چند توصیه ویژه دارد.

گشتن به دنبال قلم‌های سفارشی و گرافیک حرفه‌ای؟ او می‌گوید: " این کار باعث می‌شود که سایت شما نه تنها برجسته باشد بلکه حرفه‌ای باشد و کنار هم قرار گیرد."

آیا می‌خواهید به طراحی گرافیکی کمک کنید? ". اگر شما با استفاده از فتوشاپ تجربه ندارید, Canva یک گزینه عالی (و رایگان) برای ایجاد عناصر طراحی گرافیکی خود (از جمله banners تصویر, headings و غیره) است."

با سایت خود انجام دهید و می‌خواهید بازخورد بگیرید? من به شدت توصیه می‌کنم که آزمایش کاربر Peek (http: / /peek.usertesting.com /).) انجام شود.

می‌توانید وب سایت خود را ارسال کنید و یک ثبت از someone's برداشت اول، افکار روی ترکیب‌بندی و هدایت آن دریافت کنید. یک راه عالی برای شنیدن بررسی بی طرفانه سایت تان ایجاد کنید و به طور بالقوه به شما چند ایده جدید برای بهبود آن ارائه دهید."

بهترین زمان برای شروع ساخت یک وب سایت دیروز بود، اما بهترین زمان امروز است. نام خود را به آنجا ببرید، یک برند شخصی بسازید، و رقابتی بمانید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 23
:: بازدید سال : 176
:: بازدید کلی : 386